info@epath.co.il 0768654327

מהו שיווק דיגיטלי וכיצד מתחילים?

שיווק דיגיטלי, שיווק מקוון, פרסום באינטרנט … איך שלא תקראו לזה, שיווק החברה שלכם ברשת הוא עניין גדול בימינו. אחרי הכל, השימוש באינטרנט הכפיל את עצמו בעשור האחרון והשינוי הזה השפיע באופן מאסיבי על האופן בו אנשים רוכשים מוצרים ומתקשרים עם עסקים.

אז מה זה שיווק דיגיטלי? שיווק דיגיטלי הוא כמו כל סוג אחר של שיווק – זוהי דרך ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהשפיע עליהם. ההבדל האמיתי הוא שאתם מתחברים ללקוחות האלה ומשפיעים עליהם באופן מקוון

אלה הם חלק ממרכיבי המפתח שעליכם לחשוב עליהם בעת יצירת אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית:

  • איך לבלוט יותר מהמתחרים שלכם
  • כיצד תוכלו להמיר תנועה מקוונת למכירות
  • כיצד תמדדו את התוצאות שלכם

אסטרטגיות שיווק דיגיטליות

רשימת האסטרטגיות לשיווק דיגיטלי מתפתחת גם היא ללא הפסקה, אך להלן כמה מהאסטרטגיות הנפוצות ביותר

תשלום לפי קליקים

תשלום לפי לחיצה (PPC) הוא למעשה מונח רחב המכסה כל סוג של שיווק דיגיטלי בו אתם משלמים עבור כל משתמש שלוחץ על המודעה שלכם. לדוגמה, Google AdWords ומודעות פייסבוק.

פרסום בתשלום הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להתמקדבלקוחות פוטנציאליים המחפשים באופן פעיל מוצר או שירות כמו שלכם.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אם אינכם מעוניין לשלם כדי להופיע בתוצאות החיפוש, תוכלו להשתמש באופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO) כדי לנסות ולדרג את העמודים או הפוסטים שלכם באופן אורגני. אינכם צריכים לשלם ישירות עבור כל קליק, אך בדרך כלל הדירוג לוקח לא מעט זמן ומאמץ.

פרסום ממומן ברשתות החברתיות

רוב הפלטפורמות של המדיה החברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, פינטרסטט וסנאפצ'ט יאפשרו לכם להפעיל מודעות באתר שלהם. פרסום זה נהדר לבניית מודעות עם קהלים שאולי לא מודעים לכך שהעסק, המוצר או השירות שלכם קיימים.

שיווק אורגני ברשתות חברתיות

בדומה לקידום אתרים, שיווק במדיה חברתית הוא הדרך החינמית, האורגנית, להשתמש בפלטפורמות של מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר כדי לשווק את העסק שלכם. ובדיוק כמו SEO, שיווק אורגני במדיה החברתית לוקח הרבה יותר זמן ומאמץ, אך בטווח הרחוק הוא יכול להביא תוצאות הרבה יותר זולות.

מיטוב שיעורי המרות (CRO)

מיטוב שיעורי המרות (CRO) הוא האמנות והמדע בשיפור חוויית המשתמש המקוונת שלך. רוב הזמן עסקים משתמשים ב- CRO בכדי להפיק יותר המרות (לידים, צ'אטים, שיחות, מכירות וכו ') מתעבורת האתר הקיימת שלהם.

שיווק תוכן

שיווק תוכן הוא מונח שיווקי דיגיטלי רחב למדי. שיווק תוכן מכסה כל מאמץ שיווקי דיגיטלי המשתמש בנכסי תוכן (פוסטים בבלוגים, אינפוגרפיקה, ספרים אלקטרוניים, סרטונים וכו ') כדי לבנות מודעות למותג או להניע קליקים, לידים או מכירות.

שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל הוא הצורה העתיקה ביותר של שיווק מקוון. מרבית המשווקים הדיגיטליים משתמשים בשיווק בדוא"ל בכדי לפרסם מבצעים מיוחדים, להבליט תוכן (לרוב כחלק משיווק תוכן) או לקידום אירוע.

שיווק שותפים

שיווק שותפים הוא למעשה תשלום למישהו אחר (אדם או עסק) כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלכם באתר האינטרנט שלהם.

שיווק דיגיטלי הוא שיווק העתיד

שיווק דיגיטלי הוא אופציה נהדרת לכל עסק- כפי שניתן לראות מהרשימה שלעיל, ישנן דרכים רבות ושונות לשווק את העסק שלכם באופן מקוון. זה היופי של פרסום ברשת בנוסף לכל היתרונות עליהם דיברנו במאמר זה, אתם יכולים לעקוב אחר תוצאות מאמצי השיווק שלכם ברמת דיוק מדהימה, מה שאומר שקל לראות אילו אסטרטגיות מניבות תוצאות רווחיות ואילו מהן צריכות עבודה מסוימת.