info@epath.co.il 0768654327

למה בעלי עסקים קטנים צריכים שיווק באינטרנט

בואו נתחיל בנתון שאמור לכשעצמו להספיק כדי שכל בעל עסק קטן ישקיע בשיווק דיגיטלי. מחקרים מוכיחים כי  87% מהקונים מחפשים מוצרים לרכישה מקוונת. שמונים ושבע. זהו גודל שוק מסיבי שלא להיות בו!

 להלן כל הסיבות למה כבעלי עסק עליכם לשווק את עצמכם באינטרנט יחד עם טיפים כיצד לעשות זאת בדיוק.

1. שיווק דיגיטלי מסייע לעסקים קטנים לבנות קשרי לקוחות מתמשכים

רוב הלקוחות שלכם נמצאים ברשת ומשתמשים באינטרנט באופן יומיומי, כך שהגדלת מאמצי השיווק הדיגיטלי יעזרו לכם לפנות אליהם ולשווק את המוצרים והשירותים שלכם. אם אתם מכירים היטב את לקוחות היעד שלכם, שיווק דיגיטלי הוא כלי נהדר כדי לגרום לפנות אליכם ולא למתחרים שלכם.

2. אתם יכולים ללמוד עוד על צרכי הלקוחות שלכם כדי שתוכלו למלא אותם באופן רווחי

אתגר נוסף לעסקים קטנים הוא למשוך, לתפוס ולהמיר לידים ללקוחות. כדי לעשות זאת בהצלחה, עסק קטן צריך לזהות מה לקוח היעד שלו זקוק די שיוכל למלא את הדרישות הללו.

שיווק דיגיטלי יעיל מסייע לעסקים קטנים ללמוד הרגלים מקוונים של הלקוחות שלהם כדי שיוכלו למקד טוב יותר את הלקוחות האידיאליים. עסקים קטנים וחכמים אינם מניחים הנחות. הם משתמשים בכלים דיגיטליים כדי ללמוד מה הלקוחות שלהם מחפשים וצריכים.

כלים דיגיטליים כגון, Google Search Console, SEMRush ו- Google Analytics  יכולים לעזור לכם לזהות מהם תחומי העניין של הלקוחות האידיאליים שלכם וכיצד תוכלו לגשת אליהם בהצעה אישית. דרך נוספת ללמוד על הלקוחות שלכם היא באמצעות המדיה החברתית- שם תוכלו לראות מה הם אוהבים, לאיזה פוסטים הם מגיבים הכי הרבה ואילו שאלות היו להם בעבר.

ברגע שתבצעו את המחקר, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות אחר כך הוא ליצור פרסונות לקוח אחת או יותר. שיטה זו תעזור לכם ליצור קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית וממוקדים מאוד עבור סוגים ספציפיים של אנשים ובסופו של דבר להפוך אותם ללקוחות קונים.

3. שיווק דיגיטלי מציע גישה רב-ערוצית להגברת המרות

שיווק בדוא"ל, מודעות פייסבוק וגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, קידום אתרים  וכולי. ישנם ערוצי שיווק דיגיטליים רבים שעסק קטן יכול להשתמש בהם כדי להגיע לקהל היעד שלו ובסופו של דבר לגרום להם לקנות את המוצר או השירות שלהם. דוגמא נהדרת לעסק שמשתמש בגישה שכזו הינו roysairconditioning.com – אתר של טכנאי מזגנים בקריות

כל אחד מהערוצים מבקש כמובן גישה אחרת, אך ברגע שתיצרו את  אסטרטגיה המתאימה כל ערוץ, יהיה לכם קל להתאים את המסרים שלכם לקהלים שונים ולהגביר את ההמרות.

חלק מהלקוחות הפוטנציאליים פתוחים יותר לקמפיינים מותאמים אישית לשיווק בדוא"ל, בעוד שאחרים מעדיפים בלוגים ושילוב של מודעות ממוקדות כדי להרגיש מעורבים מספיק.

שימוש בגישה הרב-ערוצית של שיווק דיגיטלי יכולה לעזור לכם למצוא לקוחות פוטנציאליים באשר הם ברשת ובשימוש בפלטפורמה המועדפת עליהם.

אז למה אתם מחכים? שנת 2020  היא כנראה הרכבת האחרונה לשיווק דיגיטלי שתוכלו לתפוס. למרבה המזל, בימים אלה ישנם אלפי כלים זמינים בחינם או במחירים נוחים לכל עסק קטן. חלק קטן מתקציב הפרסום המסורתי שלכם, מעט זמן פנוי והרבה רצון ללמידה זה כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לראות תוצאות חיוביות בשיווק דיגיטלי.