info@epath.co.il 0768654327

יתרונות של YouTube לעסק שלכם

"אנו זקוקים לתנועה רבה יותר לאתר שלנi…. שיעור העזיבה שלנו גבוה מדי…המדיה החברתית שלנו לא פועלת כראוי." מדובר בתלונות נפוצות מצד בעלי עסקים. למרות שכל פלטפורמה מציעה את היתרונות שלה, נראה שמותגים רבים במיוחד שוכחים וממש זקוקים לה: YouTube! כל כך הרבה עסקים לא בדיוק מרגישים בנוח עם הפקת תוכן וידאו, אך אין להכחיש את היתרונות של YouTube לעסק שלכם.

אם אינכם משתמשים בפלטפורמה הזו, אתם מפסידים ברצינות.

חלפו הימים שבהם יספיקו כמה פוסטים בפייסבוק וציוץ פה ושם. הנוכחות המקוונת שלכם זקוקה להרבה יותר מזה – והיא צריכה להיות אסטרטגית. אל תפרסמו שום תוכן ישן רק לצורך פרסום תכנים – זה לא הולך לעבוד. בקרוב תגלו שהזמן, הכסף, האנרגיה והמשאבים שאתם משקיעים בשיווק הדיגיטלי שלך פשוט מבוזבזים.

עם זאת, אסטרטגיית YouTube מחושבת יכולה להשתלם מאוד עבור המותג שלכם. יוטיוב חופשית לשימוש, ותוכלו להפיק סרטונים במחירים זולים מאוד ואפילו בחינם. הפקת הסרטונים לא צריכה להיות הפקה ענקית – לא פעם, סמארטפון איכותי ותאורה טובה יספקו את העבודה.

אז אתם יודעים שניתן לעשות סרטונים – אבל מה הם מציעים על פני סוגים אחרים של תוכן? להלן שבעה יתרונות של YouTube עבור המותג שלך.

7 יתרונות של YouTube לעסק שלך

  1. פרסום ב- YouTube יעזור לאנשים למצוא אתכם בגוגל
    גוגל היא הבעלים של יוטיוב. שמתם לב איך סרטונים מופיעים יותר ממה שהיה פעם בתוצאות החיפוש בגוגל? זה לא מקרי. על ידי שימוש עקבי ביוטיוב לעסק שלכם, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם להופיע בראש תוצאות החיפוש ולשפר את הדירוג שלכם.
  2. YouTube יחשוף אתכם לקהל עצום
    ואנחנו מתכוונים לענק. להלן מספר נתונים סטטיסטיים חשובים שיש לקחת בחשבון:

יוטיוב מקבלת יותר מ -30 מיליון מבקרים ביום, שרואים כמעט חמישה מיליארד סרטונים.
יותר ממחצית הצפיות מגיעות ממכשירים ניידים, ומשתמשים אלה צופים בממוצע 40 דקות.
ל- YouTube יש גרסאות מקומיות ביותר מ -88 מדינות ו -76 שפות.
זהו מנוע החיפוש השני בגודלו, שמגיע אחרי גוגל עצמה. ושימו לב שיוטיוב רק הולך וגדל. משנה לשנה יותר אנשים משקיעים יותר זמן בזה.

ואולי שלא כמו כמה פלטפורמות אחרות, הקהל של יוטיוב מגוון ביותר. אנשים בכל הגילאים, רמות ההשכלה ורמות ההכנסה משתמשים בו – גברים ונשים הממוקמים בכל רחבי העולם. הם משתמשים בפלטפורמה ממספר סיבות, כולל חינוך ובידור. לא משנה מה המותג שלכם מנסה לקדם או מה המטרות שלכם, רוב הסיכויים שאתם יכולים לעשות את העבודה באמצעות YouTube.

  1. לפנות אל הקהל הנכון
    זה חשוב. אתם רוצה "תנועה מוסמכת" – אנשים שיכולים להיות לידים פוטנציאליים ולקוחות.

בעלי עסקים לעיתים קרובות אינם מצליחים להבין זאת. בטח, קבלת מיליון כניסות באתר שלכם אולי נשמע די נחמד. אבל אם זה מיליון גולשים אקראיים ואף אחד מאותם אנשים רוכשים ממכם, אז למי אכפת?

אתם זקוקים לתעבורה מוסמכת שמשמעותית למותג שלכם. YouTube יכולה לעזור לכם להשיג זאת בקלות.

כשאנשים עוברים ליוטיוב, איך לדעתכם הם מוצאים אתכם? הם לא רק נקלעים לדף שלכם. הם מקלידים משהו בסרגל החיפוש ואז אתם קופצים בתוצאות.

כמו שאמרנו קודם, אנשים משתמשים ביוטיוב כמנוע חיפוש – בדיוק כמו שהם עושים עם גוגל.

המשמעות היא שכנראה תוכלו להניח שאנשים שצופים בסרטונים שלכם הם לפחות כאלו שמתעניינים במוצר או בשירות שלכם.

  1. בסרטונים יש שיעורי המרה גבוהים יותר
    כמה מחקרים מצביעים על כך שתדירות הווידאו צפויה להיות גדולה פי 12 מאשר קריאת טקסט. יתר על כן, אנו עשויים לעבד סרטונים פי 60,000 מהר יותר מטקסט.

בנוסף, סרטונים יכולים לעורר רגש כמו שאף צורה אחרת של תוכן מקוון לא יכולה לעשות. ואחרון חביב, סרטונים מסייעים בהאנשת המותג שלכם. הם מביאים את זה לחיים, מעבירים את המסרים שלך משטוחים וסטטיים לדינמיים ומרתקים. סרטונים עוזרים למותג שלכם לבנות אמון וסמכות בצורה כה ייחודית.

דוגמא לאתר שעושה זאת הוא אתר https://www.electrician.org.il/

לסיכום,

אם אתם באמת רוצים להגדיל את כמות הקהל שלכם וגם ליצור איתו קשר יותר רחב ועמוק, סרטונים בהחלט חייבים להיות חלק מתוכנית השיווק הדיגיטלית שלכם.