info@epath.co.il 0768654327

איך בונים חנות וירטואלית

האם אתם רוצים להקים חנות מקוונת משלכם? אנו יודעים שבניית חנות מקוונת יכולה להיות מחשבה מפחידה במיוחד. ובכן, אתם לא לבד. לאחר שעזרנו למאות משתמשים לפתוח את החנות המקוונת שלהם, החלטנו ליצור את המדריך המקיף ביותר לבניית החנות המקוונת שלכם צעד אחר צעד.

  1. בחרו את המוצרים הנכונים למכור
    זה אולי נשמע ברור מאליו, אך בחירת המוצרים 'הנכונים' למכור היא חיונית בהחלט להצלחת החנות שלכם.

עם זאת, על ידי 'נכון' אנחנו לא מדבר על איכות – אתם צריכים כמובן להימנע ממכירת מוצרים באיכות ירודה – אך אנחנו מדבר על 'הייחודיות' של המוצרים שלכם.

הסיבה לכך היא שכאשר אתם מקימים חנות מקוונת, אתם מתחרה במספר גדול של אתרים פופולריים מאוד שמוכרים הכל תחת השמש (eBay, Amazon, Etsy וכו ').

באופן כללי, יהיה לכם קשה לעבור על מוצרים אם אתם פשוט מוכר דברים שכבר זמינים באופן נרחב באתרים מסוג זה.

זיהוי נישה ומציאת מוצרי מסחר אלקטרוני המתאימים למכור הם חיוניים להצלחת החנות המקוונת שלכם.
כדי לנהל חנות מקוונת מצליחה, מה שאתם צריכים לעשות באופן אידיאלי זה 'למצוא את הנישה שלכם' – לזהות (או לייצר!) מגוון מוצרים שלא מוכרים על ידי כל קמעונאי מקוון שם בחוץ, אך יש מספיק ביקוש לקיים עסק מקוון.

לדוגמה, במקום למכור גיטרה שזמינה בדרך כלל באמזון, תוכלו לשקול למכור כלי שקשה יותר למצוא ברשת, אך לדעתכם יש לו ביקוש רב.

מציאת נישה כרוכה בדרך כלל במחקר מילות מפתח. בואו נסתכל על זה.

שימוש במחקר מילות מפתח כדי לעזור לך למצוא את הנישה שלך
הדרך הפשוטה ביותר לזהות נישה היא להשתמש בכלי לחקר מילות מפתח (כמו Semrush) כדי למצוא שווקי נישה ולראות איזה סוג של תחרות פועלת בשווקים אלה.

כלים לחקר מילות מפתח מאפשרים לכם לגלות כמה חיפושים בחודש מתבצעים עבור מילות מפתח שונות.

לדוגמא, הם עשויים לומר לך שיש 1500 חיפושים בחודש אחר מונח החיפוש 'קנה גיטרה' ורק 700 עבור 'קנה יוקוללה'.

זה עשוי לגרום לכם לחשוב "וואו, יש שוק הרבה יותר גדול לגיטרות, אני הולך למכור גיטרות" אבל עצרו שם: חשבו על מספר חנויות הגיטרה שתתחרו איתן.

מספרים שכלי מילות המפתח נתן לנו זה עתה מספרים כי יוקוללים הם בהחלט הרבה יותר מוצר נישה, אך עם מספר מספיק הגון של אנשים שמעוניינים לקנות אותם.

השאלה היא האם יש כבר הרבה קמעונאים שמוכרים את המוצר הנישה הזה.

כדי לברר, כעת עליכם להסתכל על 'קושי של מילות מפתח'. זהו ציון שניתן (בפורמט כזה או אחר) על ידי כלי מחקר מילות מפתח. ככל שציון הקושי של מילות המפתח גבוה יותר, כך יהיה קשה יותר להיות מדורגים לחיפושים אחר שם המוצר (וכך לייצר מכירות).

אתם יכולים גם להשתמש בכלי מחקר למילות מפתח כדי לראות כמה חנויות המתמחות במכירת יוקוליות באינטרנט כבר קיימות שם – וכמה הן מבוססות בשוק.

אם אתם מגלים שיש כבר המון חנויות מקוונות פופולריות להפליא של יוקוללים, אולי זה הזמן לחשוב על מכירת מוצר אחר. אבל אם ברור שיש רק חנות מקוונת אחת או שתיים שמוכרות יוקוללים … טוב, אולי הגיע הזמן לחשוב ללכת לעסקי מכירת יוקוללים.

זו דוגמה בסיסית מאוד; אתם יכולים ללכת הרבה יותר רחוק עם נישות. יתכן שתגלו במהלך המחקר שיש די הרבה מוכרי יוקוללים שם בחוץ, אך אין הרבה מוכרי יוקולרים של סופרן (אך עדיין מספיק ביקוש כדי להצדיק הקמה של חנות מקוונת שמוכרת יוקרות סופרן).

לחילופין, למרות שיש הרבה מוכרי יוקוללים שעושים עסקים ברשת, יתכן שלא יהיו רבים באזור המקומי שלכם, למרות הביקוש הרב שיש שם.

החוכמה היא בדרך כלל למצוא מוצרים שיש להם ביקוש חזק למדי, אך עם מעט יחסית חנויות מקוונות שמוכרות אותם (או, באופן אידיאלי, בכלל לא!).

2. מלאי
ישנן שתי אפשרויות עיקריות העומדות בפניך בכל הקשור למלאי :

לרכוש אותו מספק, לאחסן ולמכור אותו מחדש, או
דרופשיפינג.
היתרון של האופציה הראשונה הוא שאתם יכולים לראות את איכות המלאי ממקור ראשון, להבטיח שהוא מיוצר באופן אתי ולבנות קשר טוב עם הספק שלכם.

(כמובן, אם אתה מייצר מוצרים בעצמך, אתם למעשה הספק!).

החיסרון של אפשרות זו הוא שתצטרכו להשקיע מזומנים ברכישת סחורות, ואם העסק שלכם לא יצליח, לעולם לא תוכלו למכור אותם. אתם עלולים גם להתמודד עם עלויות הקשורות לאחסון במקום כלשהו.

האפשרות השנייה, דרופשיפינג, היא שיטה שבה אינכם מחזיקים במלאי את מה שאתם מוכרים (אתם לוקחים את ההזמנה, שולחים אותה לספק, והם מספקים את הסחורה ללקוח שלכם – החנות שלכם היא למעשה איש אמצעי למינהו). יתכן שלעולם לא תיפגשו או שיהיה לכם קשר ישיר עם הספק שלכם, ולעולם לא תראו את יםרוב הסחורה שאתם מוכר.

היתרון העיקרי של דרופשיפ הוא בכך שלא נדרשת השקעה מראש; החיסרון הוא שזהו אזור תחרותי למדי, ואתם עלולים למכור מוצרים שמשווקים גם באגרסיביות על ידי סוחרים רבים מתחרים.

בנוסף, עשויים להיות כמה חששות אתיים שיש לקחת בחשבון – לא לכל ספקי הדרופשיפינג יש את הרקורד הטוב ביותר בכל הנוגע לאופן ייצור הסחורה שלהם.

עכשיו, בואו נסתכל על הפלטפורמות בהן תוכלו להשתמש כדי לבנות את החנות המקוונת שלכם.

  1. בחרו באפליקציה המתאימה לבניית חנויות מקוונות
    לאחר שזיהיתם את מוצר הנישה ואת השוק שלכם, ואתם יודעים מאיפה אתם מקבלים את המלאי שלכם, הגיע הזמן לחשוב על בניית החנות המקוונת שלכם.

יש לכם שתי אפשרויות כאן:

לשכור סוכנות שתקים אותם או
להשתמש באפליקציית בניית חנויות מקוונות
אם תרד במסלול הסוכנות, וודא שאתה מקבל פיתרון המאפשר לך לנהל את החנות שלך ללא סיוע לאחר

.יש הרבה פתרונות מסחר אלקטרוני לבחירה – הפופולריים כוללים Shopify, BigCommerce, Squarespace ו- Wix.

  1. גרמו לחנות שלכם להופיע בתוצאות החיפוש
    לאחר שמצאתם את שוק הנישה שלך ועיצבתם את החנות המקוונת שלכם שתתאים לו, עכשיו הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה נכונה לחיפוש. קידום אתרים חיוני בהחלט להצלחת כל פרויקט מסחר אלקטרוני.

אתם יכולים להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כמו SEMRush שוב כאן כדי לגלות בדיוק איזה סוג חיפושים מבוצעים עבור סוג המוצר שלכם, ולהבטיח שהאתר שלכם מכיל את כל מילות המפתח הללו בכל המקומות הנכונים, כלומר

כותרות עמודים
תיאורי מוצרים
כותרות
תיאורי מטא
כתובות אתרים
בוני החנויות המקוונות שהוזכרו לעיל נותנים לך שליטה רבה על קידום אתרים BigCommerce

  1. הביאו תנועה לחנות שלכם באמצעות בלוגים
    דרך מרכזית למשוך תנועה לחנות מקוונת היא באמצעות בלוגים באופן קבוע על נושאים שקשורים יםלמה שאתם מוכר.

פעילות מסוג זה מכונה בעצם 'שיווק נכנס' ואם אינכם עוסקים בכך, אתם עלולים להחמיץ מספר עצום של מכירות.

על ידי פרסום פוסטים איכותיים ועשירים במילות מפתח הקשורות לתחום העסקים שלכם, אתם עושה שני דברים: האחד, למקסם את הסיכויים שהאתר שלכם יופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות, ושניים, להראות שאתם סמכות בתחום העסק שאתם פועלים בו.

לקונים פוטנציאליים של המוצרים שלכם יהיה אמון רב יותר אצל ספקים שיש להם תשוקה ברור והבנה של כל הדברים הקשורים למוצרים שלהם.